kkatjalevin

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2013

1,1 mil

Av katja levin - 12 oktober 2013 17:42

Min kära broder tvingade med mig ut o gå en liten runda, o jaa eller hur liten runda för han är väl 1,1 mil. Haha ne men är rätt död nu faktiskt det tempot han hade ¨är inte o leka med hade ju kunnat springa ist.. Fast det är rätt skönt nu efteråt att veta att man faktiskt har rört på sig. Kanske ta en sån runda imon med fast själv och i mitt eget tempo ;) haha ne får se. 


Iaf så ska jag snart hoppa in i duschen hade tänkt slänga i mig lita mat innan. Så fort filip kommer så åker/cyklar jag till honom. Och då ska jag bara lata mig o inte röra mig en millimeter. Kanske ska ta o plugga lite med med tanske på att jag har kemi prov på måndag. Och hade tänkt göra något inställt inlägg med, nu blev de helt plötsligt massa grejer jag skulle ggöra HUR SKA JAG HINNA?! :o + att jag ska passa Melvin med, ja herregud! 


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av katja levin - 22 december 2013 18:36


Hallå det var längsen!? Hur m år ni då? Jag själv mår bara bra!  Vart riktigt sugen på att börja blogga igen så ska nog faktiskt testa igen. Känns som det var 30 år sen eller nått sen jag uppdaterade här ;)  Ska försöka uppdatera er så mycket s...

Av katja levin - 14 oktober 2013 18:57

Har suttit mer eller mindre hela kvällen o försökt få ihop två snygga träningsaoutfits! Tycker de här kläderna är grymt snygga, och visst är de såå mycket roligare att gå o träna o känna sig snygg. Det tycker jag iaf! Den första bilden tycker jag är ...

Av katja levin - 14 oktober 2013 14:20


Sitter o tittar på nadjas idrott, har igentligen med idrott men kunde verkligen inte va med för har fruktansvärt ont i foten. O det är ju ändå bara ett skoskav men värker upp i hela benet. Hade velat ut o gå idag faktiskt men det vetifan om jag kan.....

Av katja levin - 14 oktober 2013 07:20


Höll typ på att börja lipa när jg vaknade. Aaah hatar skolan mer än något annat. Sitter iaf å käkar lite gröt o lyssnar på musik, gröt är typ de ända jag kan äta på morgonen brukar annars inte äta något på morgonen. Har prov i kemi idag vilket ja...

Av katja levin - 13 oktober 2013 23:35


Kom hem vid ungefär 9 o nu ligger jag i sängen. Iaf så vaknade vi vid typ nio så låg vi o myste o busade sen käkade vi frukost. Vid kvart i tolv åkte Filip till Jössa för han skulle spela match, matchen började vid 1 så åkte med hans mamma dit lite s...

Presentation


Heter Katja, är 14 år. På fritiden är jag med mina vänner, tränar någon gång i veckan och är med min helt underbara kille. Är en person som tänker mycket på hur andra mår och hjälper gärna till. Ni kommer iaf få läsa en hel del om min vardag och vad jag g

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards