kkatjalevin

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av katja levin - 13 oktober 2013 23:35

Kom hem vid ungefär 9 o nu ligger jag i sängen. Iaf så vaknade vi vid typ nio så låg vi o myste o busade sen käkade vi frukost. Vid kvart i tolv åkte Filip till Jössa för han skulle spela match, matchen började vid 1 så åkte med hans mamma dit lite senare. Dom van tyvärr inte men Filip va otroligt duktig ändå!
Efter de åkte vi hem o sen har vi bara myst hela kvällen. O kunde inte avsluta min helg på något bättre sätt. Önskar jag kunde flytta hem till honom o somna i hans säng varje kväll.

Imon är det iaf tillbaka till verkligheten igen. Massa prov o skit som ska göras denna veckan med så måste verkligen ta tag i de. Två veckor kvar sen är det ju 1 veckas lov, o de ska bli jävligt skönt. O nästa vecka så är det prao så det blir 1 vecka i skolan för mig o resten av 8:orna. Godnatt!

Presentation


Heter Katja, är 14 år. På fritiden är jag med mina vänner, tränar någon gång i veckan och är med min helt underbara kille. Är en person som tänker mycket på hur andra mår och hjälper gärna till. Ni kommer iaf få läsa en hel del om min vardag och vad jag g

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards