kkatjalevin

Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av katja levin - 9 oktober 2013 22:51

Ligger just nu helt pang död i min säng. Varit hos Filip hela kvällen, alltid lika mysigt. Så skulle han tvinga ut mig o spela bandy när det var så mörkt att man knappt kunde se. Och bandy o jag går inte riktigt ihop, eller de gör ingen sport som har med bilar o göra :p haha sen när vi väl kom ut så började de regna. Så ni vill nog inte veta hur jag såg ut efter de, så direkt när jag kom hem tog jag en välbehövlig dusch.

Imon är de skola till 20 över 1 sen får jag hem o käkar lite, på kvällen drar jag o Emilia på dansen. Annars är de en ganska lugn dag imon med. Nej nu ska jag ta o försöka sova. Godnatt!

Av katja levin - 9 oktober 2013 16:29

Hejsan!
Ligger i sängen o väntar på att jag kan dra till Filip. Mys... Skolan gick snabbt idag och imon är skolan inte häller speciellt lång. Skönt de, imed att jag vill va där så lite som möjligt haha! Nej nu ropade mamma på mig, puss o hej!

Min babe :*

Av katja levin - 9 oktober 2013 13:31

Sitter just nu o har slöjd, inte för att de blir så mycket gjort så får nog ta o sätta igång nu. Hörs senare

Av katja levin - 9 oktober 2013 07:36

Åå vad mysigt de är att vakna när de är mörkt ute på morgonen, haha! Nej nu ska jag snart cykla till skolan, har prov nu på morgonen :/ Slutar klockan kvart över två sen ska jag nog träffa Filip.

Presentation


Heter Katja, är 14 år. På fritiden är jag med mina vänner, tränar någon gång i veckan och är med min helt underbara kille. Är en person som tänker mycket på hur andra mår och hjälper gärna till. Ni kommer iaf få läsa en hel del om min vardag och vad jag g

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards