kkatjalevin

Direktlänk till inlägg 12 juni 2013

emil jagade mig med ett jävla kryp :s

Av katja levin - 12 juni 2013 21:01

Hallå!

Ligger i sängen just nu och snackar med lite folk o så. Plarnerar lite med Emelie om skolavslutningen o så, ska bli kul att få va med Emelie nu igen efter allt tjabb och så. Älskar dig mest av allt gumman! 

Kommer gå upp vid ungefär 6 sen kommer min kusin fixa mitt hår och Malin sminkar, sen vid 10 i 8 ska vi va på plats vid kyrkan. Efter vi har varit i kyrkan få vi våra betyg sen åker vi hem. Äter först ute med familjen sen vid tre åker jag och tiittar på filips skolavslutning. Efter de ska jag umgås med emelie hela kvällen, träffa några och så kanske?? Sen måste jag hinna träffa Filip i helgen med, saknar honom som in i!!

Så nu vet nu hur det ser ut på fredag för mig iaf!

 

Var en stund uppe hos Linda innan, och såklart skulle Emil ta ett jävla kryp och jaga mej och nadja så jag fick typ springa runt hela huset till bilen och låsa in mig där... haha han våga hålla i massa kryp o maskar, men sen när det kommer en fluga så börjar han typ gråta. Det är ta mej fan den sötaste ungen som finns. 

Förresten så tittade jag på en SJUKT bra film innan, var Amanda som tipsade om den faktiskt och ni borde verkligen ta och titta på den. Man får titta ett tag innan man tycker den börjar bli bra, men iaf ni hittar den HÄR

 

Nu ska jag gå o göra mig lite tee för jag har sjuuukt cp ont i min hals, mysigt att bli sjuk nu precis när lovet börjar! 

 

Lite bilder från när jag o mandii var i stan :D 

     

 

 

 
 
Ingen bild

hemligt ;))

16 juni 2013 10:41

Börja blogga igen muppiii :3

 
elinn

elinn

19 juni 2013 22:50

Allt bra? :)
Nu finns chansen att vinna en goodiebag till värde av nästan 2000 kr så kika in på min blogg om det låter intressant! :D
Kram!

http://nattstad.se/elinnjl

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av katja levin - 22 december 2013 18:36


Hallå det var längsen!? Hur m år ni då? Jag själv mår bara bra!  Vart riktigt sugen på att börja blogga igen så ska nog faktiskt testa igen. Känns som det var 30 år sen eller nått sen jag uppdaterade här ;)  Ska försöka uppdatera er så mycket s...

Av katja levin - 14 oktober 2013 18:57

Har suttit mer eller mindre hela kvällen o försökt få ihop två snygga träningsaoutfits! Tycker de här kläderna är grymt snygga, och visst är de såå mycket roligare att gå o träna o känna sig snygg. Det tycker jag iaf! Den första bilden tycker jag är ...

Av katja levin - 14 oktober 2013 14:20


Sitter o tittar på nadjas idrott, har igentligen med idrott men kunde verkligen inte va med för har fruktansvärt ont i foten. O det är ju ändå bara ett skoskav men värker upp i hela benet. Hade velat ut o gå idag faktiskt men det vetifan om jag kan.....

Av katja levin - 14 oktober 2013 07:20


Höll typ på att börja lipa när jg vaknade. Aaah hatar skolan mer än något annat. Sitter iaf å käkar lite gröt o lyssnar på musik, gröt är typ de ända jag kan äta på morgonen brukar annars inte äta något på morgonen. Har prov i kemi idag vilket ja...

Av katja levin - 13 oktober 2013 23:35


Kom hem vid ungefär 9 o nu ligger jag i sängen. Iaf så vaknade vi vid typ nio så låg vi o myste o busade sen käkade vi frukost. Vid kvart i tolv åkte Filip till Jössa för han skulle spela match, matchen började vid 1 så åkte med hans mamma dit lite s...

Presentation


Heter Katja, är 14 år. På fritiden är jag med mina vänner, tränar någon gång i veckan och är med min helt underbara kille. Är en person som tänker mycket på hur andra mår och hjälper gärna till. Ni kommer iaf få läsa en hel del om min vardag och vad jag g

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards